Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Susanne Leijon - 31 augusti 2012 07:18

Och igår var det skyddsträning för bästa grå  

 

Flickorna fick sig först en cykeltur för att hämta bilen på Rogers jobb. Funkar bra att cykla med de bägge även om Ullan tycker det är pestigare än pestigast  .


Hem snabbt så de kunde få lite mat och jag fick bytat om till lite mer oömma kläder innan bilen styrdes mot Burlöv.


Igår var det bara Mange, Vicky och jag som tränade.


SÅ Bizzie var först ut. Ankrade upp henne i linan i stolpen och igår var det skinnet som gällde för att få till lite maltandsbettsträning.

Hon fattade inte först att det var same, same but different  , så hon skällde järnet på Magnus hela tiden när han höll på att greja med skinnet framför henne, men det tog väl en två försök sen så insåg hon att det är lite lättare att tänka bett i skinnet om jag håller käften medans Magnus rör sig  . Hon ÄR smart!!!


Mer pondus i skallet hade hon igår och mkt bra bett i skinnet.

Även där Magnus backade och hon fick jaga ifatt och hoppa upp och ta skinnet!

Nöjd, nöjd och nöjd med snäckan.


Även kul när publiken tycker att det ser jättefint ut!


Magnus tog ut Qass och Tessan hon agerade figge...jag slapp....närå jag gör det gärna..men hon erbjöd sig så  .

Korgstöt i bröstet och det gjorde han mkt bra!


Vicky och Yohnsson körde transporter, så där fick jag gå minsann. Bra även där, även om han ville nabba lite när jag gjorde helt om  . Men ett par st blev riktigt bra.


Shotti fick Fs:a och det gör hon riktigt bra!


Bizzie omgång två och nu så blev det hur bra som helst. Höll käften när Mange jobbade och gick direkt över i bevakningen med ett mkt bra skall när han stod still  . Alla gångerna dessutom!!!

Nån lite tjuvning från mig, laddade lilla   , men det fick man ingen vinst på inte  .

Även där hon fick jaga ifatt Magnus blev riktigt riktigt bra!!! Högt upp fick hon hoppa för att få skinnet och japp det gjorde hon!


Ännu ett träningspass där man är riktigt nöjd med henne och hon växer för var gång och får mer attityd gentemot Magnus.


Ullan fick nöja sig med cykelturen och sedan rundan runt dammen hon men tror nog att hon var rätt nöjd med det faktiskt.


Ikväll blir det soffhäng de luxe kan jag tala om, och skönt ska det bli.

Go fredag önskas

 

Ovido - Quiz & Flashcards