Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Susanne Leijon - 24 augusti 2012 07:36

Det är inte klokt vad man hinner med när man väl bestämt sig  .


Hundarna fick en snabbrunda direkt när jag kom hem eftersom jag ändrade min plan en aning.


Satte igång direkt med städeriet istället och tog även insidan på alla fönsterna så får utsidan vänta tills en annan dag  , är ju insidan som räknas säger de ju  .


När Natta kom hem så fick hon och Rasmus äran att dra till Ica och handla, är så skönt att hon har körkort så man kan delegera lite...


Natta fick sen hänga på en powerrunda i Norrskog med flickorna, så de kunde bli lite nöjda de med. Är ju ett hallååå innan man varit på runda eller att de blivit aktiverade på annat sätt..dårarna...jag vet mitt eget fel  .

INte mer än vi i skogen så de kunde röja fritt hela rundan där halva gick på stigen och sen in i råterrängen så de fick jobba lite mer.


Städningen var ju inte helt klart innna vi drog, och Natta skulle se ngt program på Tv så det fick bli lite avbrott i städningen. Alltid roligare med sällskap på rundorna  .


Lagom till 21 var man väl klar med allt och då hade även tvättmaskinen fått snurra ett par varv, så efter jobb idag och innan vi ska bort så kan jag göra precis vad jag känner för.... en långis får det bli!


Imorgon ska det skogas och det verkar ju inte bli ngt sök denna helgen heller, attans. Får se om jag kan köra några skick bara, anskällningar på ngn hugad  . Så det får bli spår istället och det ska vi klura till lite till gråisen för att se om vi får ner tempot lite,hehe


Go fredag önskas ute i stugorna och idag börjar SM på riktigt. Tummar hålles för alla Malmöekipagen, Hudikekipagen, alla andra man känner men framförallt  till Bizzies uppfödare!!!

Medaljer önskas i massor  !

 

Ovido - Quiz & Flashcards