Alla inlägg den 26 september 2010

Av Susanne Leijon - 26 september 2010 17:00

    .

Idag hängde/trängde jag med på Thereze för jag hade sett att de skulle köra sök i Sövde.

Ett litet nätt gäng. Förutom oss redan nämnda så var Eva-lena, Josefine, Henrik och Irene där.

Ulla fick gå sist med tanke på löpet. Ibland ska man kanske inte hänga/tränga sig på utan man kanske skulle låtit hunden vila  .


När det var damens tur så var hon uppsjungen och hade fått veta att man håller avstånd. Haha så bra det kändes då.

In på stigen, jag hade tänkt skicka vänster men Ulla ville till höger och då skickar vi dit. ställde upp...Hon VAR fokuserad. Kommando och ut en liten bit i rutan, men kom på att jag får nog kolla lite här först  .

Kom hit! Påt igen och nu gick hon ut jättebra, letade sig fram och började skälla .

Fick reda på att hon varit en aning påflugen i början, amen den diskussionen hade vi ju haft och jag trodde ju at vi var ense...tydligen inte...

ja in till stigen och det gick ju bra. Ställde upp, och skickade... Nähä gör om och gör igen för rätt gjorde jag allt.

Nu sprang hon ut iallafall, dock lite snett, men hon jobbade sig fint till figgen. Det såg bra ut från stigen så när hon skällt ett tag så for jag ut. Hon hade haft en genomgående luktkoll!

Nästa tomskick. Gick bra. Tomt igen, lite väl grunt. Nästa där låg henrik i ett tält och väl framme så gjorde damen allt för att försöka ta sig in. Tur hon inte väger så mkt.

Fick påtalat för henne att halååå, och med lite hjälp av henrik så satte hon igång att sjunga!

Tog en sista flyende så det blev lite drag under galosherna på damen.


Ja...löp, ny mark, mojjan blev lite irriterad, inte arg bara lite irriterad  . Hon är inte jämn precis och de sista gångerna har hon faktiskt haft mkt mer drag ut i rutan. Hmm får klura lite...igen.... 


Fikatajm, gott. Eva-Lena bjöd på tårta.

Upplet sedan och här var hon allt duktig lilla prinsessan!!

Eva-lena hon är ju för härlig eller vad sägs om att...

                            Ulla blir så glad när du är glad.   


Det är så rätt så. Kan ngn påminna mig, om jag skulle glömma...


Det är söndagen så här långt. Italiensk husmanskost blir det till middag och sen får man slappa lite .

Glömde nästan..

STORT GRATTIS TILL DESSA TVÅ SOM NUMER ÄR ELITEKIPAGE

  

Ha det

  

Ovido - Quiz & Flashcards