Alla inlägg den 8 september 2010

Av Susanne Leijon - 8 september 2010 07:44

och det i bilder:


Men först så ska jag GRATTA   NATTA som fyller 17 år idag  .

                          HIPP HIPP HURRRRAAAAAAAAAAA    


Mattias jag och vår nya gruppmedlem Anne var de som skulle köra, ja naturligtvis Alexandra oxå  .


Först ut fick Ronja vara eftersom hon inte gjort detta innan och hon fick även leta efter sin mojja först.

Vi sitter fint och väntar på att få springa iväg.

 

och iväg...

    

   

Hon jobbade riktigt bra och hittade naturligtvis sin mojja utan problem   . Lika bra att gå ut hårt för att sen öka så då sprang jag och gömde mig, haha som om det skulle bli några problem då  . Full fart efter och jobbade sig sedan jättefint och runt för att komma ända fram till mig där jag låg i rören.

  

 

Vad gör du?!?!?!

   

Detta par var nästa ut:

   

Och tjoho vilken fart och mig hittade han ju hur lätt som helst, var iofs inget svårt ställe men iallafall...

    

Jag låg bakom lecablocken då  .

Nästa figge tog lite tid att hitta för han trodde ju att det låg någon där det brukar, dvs i eller i närheten av rören  , så där var han ju ett tag, men när han insåg att nähä, då fick han ju förflytta sig till andra ändan och vips så aha...

  

Asså kan man få lite hjälp här eller???

Nähä då får jag väl själv då...  

  

Hallåå det är liiite högt upp det här    

Duktig kille!!

  

SkrUllaRulla sen då...

Ja hur svårt är det????

  

  

Mammas skallprinsessa!  

     

Nästa figge då..

  

Hittad, ge mig bollen då!!! Hmm inte nä jag måste ju   lite först.

  

Ronja fick en omgång till ute och då hitta Mattias. Lagom laddad att få ge sig iväg..snacka om att fatta galoppen och tycka det var superskoj!

  

  


det var ute det, inga bilder från inomhus blev det, glömde kameran helt enkelt, men det gick kanonbra inne med för alla tre.

Återigen så kul att se hur de utvecklas av detta. Trym skyr, i stort sett ingenting, idag för att ta sig fram och han hinner knappt vänta på att få sätta igång.

Ronja hon fattade riktigt fort och tyckte att det var skitkul med sökeriet. Näsan påkopplad direkt och jobbade jättefint.

Ulla min Ulla hon är ju klockren i detta...också...  .


Mattias han bjöd på underhållningen igår han, eller hade jäkla stor otur när han tänkte  .

Jag tyckte att han kunde gömma sig bland bildäcken en bit upp, för jag behövde en påse till Forden, ja jo det kunde han ju och där låg han uppe. Ulla ringade in honom, tog TRAPPAN upp på andra våningen i mitten och hittade honom.

När han såg att hon tog trappan ner igen så sa han Amen fan, jag hade ju inte behövt klättra    . Han hade tagit sig upp på utsidan av däcken, snacka om att kämpa och inte tänkt på att ta trappan, som hade varit hur smidigt som helst,hahahahahahah


Nöjda, som vanligt, for man hem, sista rundan med flickorna, och sen var Ulla lugn och timid  .


Foten då:

  

jo typ vara tejpad i 5 veckor nåt, med omtejpning en gång i veckan. Troligen hälsporre  .

Ikväll åter hundträning och medlemsmöte.

Ovido - Quiz & Flashcards