Direktlänk till inlägg 20 september 2012

FREDAG PÅ EN TORSDAG

Av Susanne Leijon - 20 september 2012 07:45

Så kunde man ju ha det varje vecka  .


Imorgon kommer det att flexas hela dagen så jag hinner packa, rasta och ta det allmänt lungt och skönt innan Lotta och jag drar till Målilla med våra gråisar för läger med Bizzies uppfödare  . Jag ska skyddsa och Lotta ska söka så där hoppas vi få lite mer tips och ideer som vi kan ha nytta av sedan i vår egen träning   .


Är så mysigt med läger och att bara tänka på sig själv och den fyrbente.

Ullan får bli hemma och bli ompysslad av övriga   .


Annars igår så hann jag med allt jag hade planerat...matlagning, städning..ja ingen stor men väl behövlig, promenad till Rogers jobb, lite byggsök för bägge och sedan handling innan man landade i soffan.


Byggsöket, ja där var det svåraste att få de att sitta kvar medans jag gömde mig   .

Men jag var envisast,hehe och damerna de hittade mig och skallet är det ju inget fel på hos ngn av dem när det gäller byggsök inte  .


Ikväll tror jag att jag drar in till klubben och hoppas få till en platsliggning om det finns andra där och sedan greja med det som inte är helt bra i de olika momenten  .


Inte mycket men dock.....

Solen skiner det är skönt krispigt ute så vi hoppas hela dagen blir så...


Go torsdag på er!!

 

 
 
Nina

Nina

20 september 2012 08:27

Fredagar på torsdagar är de bästa fredagarna :)! Ja, förutom de som är på onsdagar förståss *hehe*. Hoppas att ni får ett lyckat läger med fint väder, fortsätter det som här idag kan det bara bli succé! //kramkram

http://www.palmstrand.se

Susanne Leijon

20 september 2012 08:48

Eller fredag hela veckan lång...hade man väl oxå kunnat stå ut med;-)).
Fint väder ser det ut att kunna bli och visst allt blir ju betydligt mkt lättare om det blir så, men oavsett hoppas jag med på lyckat läger...men det blir det säkert.
kramis

 
Ingen bild

Nina & T-T-T

20 september 2012 08:43

För att inte tala om söndagar som är på måndagar

Ha ett skönt och kul läger

Susanne Leijon

20 september 2012 08:47

Så är det:-)))
Vi ska allt göra vårt bästa för att lägret ska bli just så:-).
Du får döpa om dig till Nina and triple-T,hihi
Kramkram

 
Marre

Marre

20 september 2012 09:42

Här är det ju helg hela veckan då man ju är hemmavarandes he. Men så skogigt med hundläger, något avis här :)

Men då önskas här all lycka till och hoppas nu får det gött!

Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Susanne Leijon

20 september 2012 10:12

Lite avis på dig att själv få välja vad dagarna ska innehålla;-)).
Läger är bara såå mysigt och lärorikt!
tack för lycka till och att det blir gött, på mer än ett sätt det ska jag se till:-))/ Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Leijon - 26 februari 2014 07:35

                                      IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA, TOSSIGASTE SKRULLA-REDA 9 ÅR   .       ...

Av Susanne Leijon - 17 februari 2014 07:44

är väl rätt lagom att träna hund   .   Revingemark för gruppen och vi började dagen med plats med skott och budis. Platsen är inga som helst problem, hon ligger kanon hela tiden,   Budisen, där har hon vid ett tillfälle sprungit till skytte...

Av Susanne Leijon - 6 februari 2014 08:16

Shit vad det är kul att träna med Bizzie.   I tisdags körde jag ut för att rasta de bägge, men la även ett spår till B och under tiden så fick de bägge varsitt uppletande. Rutan blev på en kulle så det var ju lite kul att ´se hur de jobbade. ...

Av Susanne Leijon - 27 januari 2014 07:59

Och det handlar naturligtvis om hundträning  .   Lördagen först då var hela fm och halva efm upptagen med diverse måsten, men sen efm drog jag iväg till Sturup för att rasta de bägge, men vafanken...blev att jag först huttade ut varsitt litet spå...

Av Susanne Leijon - 15 januari 2014 11:39

Och det handlar om Bizzie och hennes korgarbete i skyddet  .   Bita, Släppa och Bevaka det har grundats rejält med damen och vi har fått klura lite på att få till rätt attityd redan från början men jag/vi, skyddsgänget   tror/ känner att NU ligge...

Ovido - Quiz & Flashcards