Alla inlägg den 4 september 2012

Av Susanne Leijon - 4 september 2012 07:40

Var ju så himla skönt väder igårkväll så jag packade in brudarna och körde till Sturup för lite spår och upplet. Se om uppletet hade fått sig en törn eller icke  .


Traskade ut ett ca 300 m långt spår till Bizzie, i stort sett som ett appellspår.


Under tiden det låg så vallades en uppletanderuta och den blev lite klurig för det är en liten "svacka" mitt på och med halvhögt gräs så man inte kunde lägga upp sakerna lite så förstod jag att det kankse kunde bli liite klurigt för henne, men vinden den var bra så.......

Hmm klurigt blev det minsann och mkt muskler fanns det i kroppen och näsan det vetesjutton  om hon hade den på, för de två första skicken bara sprang hon, iofs ut i rutan men......

Så det var bara att tala om för damen vad hon faktiskt skulle göra där och då och till slut kom det in 4 grejor till mig, men inte var det så bra upplet inte  .


Jaja, ut med Ullan för att se om det kanske var i svåraste laget för om hon också skulle ha det jobbigt så....

Men vanan trogen så grejade hon in sakerna, även om det behövdes ngt omskick på henne med  .

Hade lagt ut 6 grejor till de bägge och till Ulla glömt att det bara fanns 5 saker och fortsatte naturligtvis att skicka på det föremålet som låg i min ficka  . Hon letade och letade och till slut fick jag ju oxå leta för att strax efter komma på var det låg,hmmmm. Av med klänningen och fram med bollen!!! Stackars hund  .


DAgs att ta spåret och det grejade hon jättefint den lilla grå  !!


Full fart så en rasterunda på det, här vilas det inte i form inte  .

Bolljakt uppför kullarna och damerna skulle få träna på sin skallkondition, allt enligt tips från Jeanette,hehe.

Så flås, flås och kommendera damerna. Ullan är ju då aaaningen bollk_t, så hon har väl aldrig skällt så bra som igår hon   och Bizzie hon grejade det oxå mkt bra.

Blev ett par stycken för de minsann och sen var slipsarna lååånga.


Avslutade med att Bizzie fick ett föremål utlagt igen så vi, Jag, kunde åka hem med en go känsla och det fick jag!


Hade två väldigt lugna och behagliga flickor där hemma sedan

   


Ikväll ska det skyddsas minsann!!


Ha en go tisdag!!


Ovido - Quiz & Flashcards