Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Susanne Leijon - 24 februari 2011 07:31

kan man väl försöka få till  .

Mån-Tis har det inte hänt så himlandens mycket precis, man har jobbat, väl hemma ätit och sedan har Ullan o jag traskat bort till Jimmy för att mata och lådstäda till katterna. Den ena är väldans kelen, och kommer fram direkt för att bli klappad, så det får man ju göra... De andra två håller sig lite mer i bakgrunden..inte mig emot då...  .


Tisdagen kom Vicky, Mattias o Alexandra o plattnos ut för Mattias skulle fixa våra datorer. Tack tack!! Grejade o donade medans Kia, haltafia, bjöd upp Trym till dans inte bara en gång utan mest hela tiden  . Naturligtvis blev hon än lite mer halt av det, men skit samma...hon måste få ha kul och hon är såååå glad   när Trym kommer.


iIgår var det egentligen gruppträning, men med för tillfället bara en bil och Rasmus träning i Bara så blev det lite klyddigt, så jag blev hemma. Ullan fick trots det träning, för ut på lilla planenn och körde FF, FS o INkallning.

FS, kördes på den smala gångbanan och två skick, sen var jag nöjd  , hon kanske inte ska traggla detta......  .


Torsdag idag och inte lär det hända så himla mkt inte.


Ullan, ja inte syns det någonting på henne inte heller, jädra skrällehund!!!!

Men jag kollade på de gamla bilderna hos Nina och då var det ca 15 dgr kvar tills hon skulle ha och inte fanken var hon stor då heller. Nu är det ju ca en månad kvar... Kan inte komma ihåg om det syntes ngt på hennes tuttar den gången, då det var en månad kvar. Ngn annan som kommer ihåg?

Man vill ju så gärna...

Får väl ultraljuda henne iallafall..tror jag. kanske om det inte syns ett skvatt över helgen att jag avbokar, men det är väl trots allt bäst att göra det...så man riktigt säkert vet. Är där inget, kommer det inte att bli ngn mini-Ulla-försök mer, för ngt är det ju att det inte tar...


Fredag imorgon och bara det är ju helt underbart...


ha det!


Ovido - Quiz & Flashcards