Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Susanne Leijon - 15 februari 2011 07:44

är full av överraskningar  .


Hon har ju inte slutat löpa, så närmre 5 veckor har hon löpt, och efter en massa googlande, frågor o annat så tyckte jag att det var lika bra att boka tid hos vetten, mest för att kolla så det inte blivit ngn infektion eller annat.

Hon har ju under alla åren löpt nästan på dagen var 4:de månad och löpt i 3 veckor.

Lena kunde se att det fortfarande fanns "löpceller" kvar så nu är hon väl i slutet av löpet...trötta mig! man kunde inte para längre, för så mkt fanns det inte, men löpte fortfarande gjorde hon allt.


Men  då är ju frågan om parningen skett för tidigt. Asså man kan väl bli tokig för mindre..... Lena ultraljuda henne lite med, kunde inte se ngt, men det var ändå för tidigt, så det är bara att avvakta till den 28:e, då tid är bokad.


Ser jag inga tecken alls på henne under dessa två veckor, så antingen kan man avvakta med ultraljudet eller vänta o göra en riktigt röntgen istället, för det är ju större chans att se riktigt.


Nu i efterhand så med tanke på leken med Ajaxx och lite andra grejor så är det kanske så trots allt att det varit för tidigt.  Hundaskrälle!! 

Nu kan vi bara hoppas, även om vetten inte tyckte man skulle ha FÖR HÖGA förhoppningar, för dag 12 o 14 på ett femveckorslöp kanske har varit i tidigaste laget, men men .


Jag ställer in mig på att det är tomt så blir man desto gladare om det trots allt skulle visa sig att det finns något.

Det om den vita!

  


Ovido - Quiz & Flashcards