Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Susanne Leijon - 17 februari 2011 07:25

Ja det var ju gruppträning igår och planen var ju massakerlydnad och lite platsliggning.


Vi var ju faktiskt ett gäng igår, och då inga medräknade torsdagsgruppmedlemmar, ha, jo en var där ju   . Jörgen med Aston var ju där...

Lite värmning, viktigt innan Jonas beordrade oss att inte startställning, dvs rakt o fint på ett led, med huvudena åt samma håll  .

Sen jädrar var det framåt marsch, vänster om, höger om, språng, sakta, dubbelt vänster om. ALLTID VÄNSTER SOM STYR, RÄTTA IN...hördes ett par gånger  .

Med tanke på att Ulla TYDLIGEN FORTFARANDE  är en doftälva, så fanns det vissa av    som hade lite problem att följa sin matte, de var lixom lite kära  . Första passet gick hur som helst jättebra och detta är sååå nyttigt både för folk o fä.


Lite vila, efter platsliggningen, innan pass två och då höjdes ribban lite  . Det började som vanligt  med framåt marsch, dubbelt vänster, språng, sen blev det läggande under gång, och avslutningen var inkallning en och en tills en stackare satt ensam kvar på linjen.


Som sagt detta är bara sååå nyttigt!!!!! OCH skitkul!


Torsdag idag och det innebär för min del i allafall vatttengympa, sen väl hemma får det kanske handlas lite, städas lite, kanske övningsköra, var ju lite sen.... och senare ska jag hem till Jimmy, Irenes son, för jag har ju lovat att se till deras katter, o jag som är rädd för katter  , hmm vet inte riktigt vad jag sa ja till för längesen, eftersom de ska passa Romhult.

Kankse min lilla kattskräck kan botas, får väl se det så....annars skickar jag dit Roger, för han är inte rädd inte  .

Ha en go torsdag alla

  

Ovido - Quiz & Flashcards