Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Susanne Leijon - 1 februari 2011 07:28

Ja igår när jag kollade i datorn så var mitt godkännande som handledare äntligen registrerat, och Nathalie blev överlycklig  . Jag var liiite mer återhållsam med det hela, för sitta sidan om och inte ha kontrollen är inte rikitgt min grej, lixom  .

Ha, inte hade jag behövt schåsa upp mig för tydligen är det mina gener som gått igenom här,haha för det gick hur bra som helst!!! ett par obligatoriska motorstopp från stillastående till att börja köra i 1:an men sen så körde vi runt i industribyn i Svedala, runt runt och upp i 2:an tjoho vad det gick! Stanna och börja om, ja vad vi höll på och inte ville hon sluta heller, så nu är det vära till att öva lite så fort det finns tid.


Linas matkasse kom och levererade mat för 5 dgr och denna veckan var det mumsiga middagar allihopa. Bekvämt o bra även om det blir lite dyrare.


Igår när jag skulle kolla om jag var inskriven som handledare upptäckte jag att mitt körkort hade minsann gått ut  , och inga papper från Transportstyrelsen hade jag fått heller om det. Jaja bara att fara dit och försöka fixa ett nytt då. Kollega hängde med för vi skulle shoppa lite nytt till våra rum med, och när vi väl kom dit så var utgången på kk:et 23/1 och då kunde hon inte ta den som legitimation, och kollegan kunde inte heller legitimera sig och gå i god för mig, amen va????

Nä, men jag kör tillbaka till jobb*grr* och hämtar tjänsteleget dådå, hmm.

Men nu är man fotad, det är betalt och sen lär det väl inte dröja allt för länge innan det nya kommer. Ikea och Eko fick sig oxå lite besök sen så lite nya tavlor och lite grönt i fönsterna sen så känns det lite mer hemtrevligt.


Det var min måndag det...

Ha det!

  


Av Susanne Leijon - 1 februari 2011 07:28

Ja igår när jag kollade i datorn så var mitt godkännande som handledare äntligen registrerat, och Nathalie blev överlycklig  . Jag var liiite mer återhållsam med det hela, för sitta sidan om och inte ha kontrollen är inte rikitgt min grej, lixom  .

Ha, inte hade jag behövt schåsa upp mig för tydligen är det mina gener som gått igenom här,haha för det gick hur bra som helst!!! ett par obligatoriska motorstopp från stillastående till att börja köra i 1:an men sen så körde vi runt i industribyn i Svedala, runt runt och upp i 2:an tjoho vad det gick! Stanna och börja om, ja vad vi höll på och inte ville hon sluta heller, så nu är det vära till att öva lite så fort det finns tid.


Linas matkasse kom och levererade mat för 5 dgr och denna veckan var det mumsiga middagar allihopa. Bekvämt o bra även om det blir lite dyrare.


Igår när jag skulle kolla om jag var inskriven som handledare upptäckte jag att mitt körkort hade minsann gått ut  , och inga papper från Transportstyrelsen hade jag fått heller om det. Jaja bara att fara dit och försöka fixa ett nytt då. Kollega hängde med för vi skulle shoppa lite nytt till våra rum med, och när vi väl kom dit så var utgången på kk:et 23/1 och då kunde hon inte ta den som legitimation, och kollegan kunde inte heller legitimera sig och gå i god för mig, amen va????

Nä, men jag kör tillbaka till jobb*grr* och hämtar tjänsteleget dådå, hmm.

Men nu är man fotad, det är betalt och sen lär det väl inte dröja allt för länge innan det nya kommer. Ikea och Eko fick sig oxå lite besök sen så lite nya tavlor och lite grönt i fönsterna sen så känns det lite mer hemtrevligt.


Det var min måndag det...

Ha det!

  


Ovido - Quiz & Flashcards