Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Susanne Leijon - 9 februari 2012 07:40

var det igår  .

Leif, Sanne o Benson hade precis rullat in när jag kom så vi traskade en liten rasterunda ihop.

Benson får på huvet lite då o då av Ullan och då ska Bizzie in emellan o försöka leka med Benson  . Ja ni förstår själva.....


Efter samlingen i stugan så började vi med en platsliggning och där skulle Bizzie få vara med.

På väg ner på planen fick hon syn på Benson o blev överlycklig, ahhh vi ska leka!!!

Hon fick ju även syn på D-Diva och tyckte även här  att nu är det nog lekdags  .

O jag tänkte ju naturligtvis att hmmm undrar om hon kommer ligga överhuvudtaget, för det blev att hon fick ligga just mellan dessa två  .

Men damen är egentligen cool så jag la ner henne, lät kopplet vara på, men det låg löst på marken och jag gick ut ett par meter.

Hon la sig rätt på ena lallan och där låg hon i ca 4 minuter  . Lite onödigt lång hals emellanåt..men hon låg!

Naturligtvis gick jag o gav henne lite gottor emellanåt.


Efter platsen så körde jag ett par budisar till Lotta, o jädrar vad hon sprang, och satte sig så fint fot vid sidan. När hon kom till mig så vände hon upp lite framför för att snabbast möjligt få springa tillbaka till Lotta...men innan hon fick det så fick hon faktiskt sätta sig fot även hos mig  .


Lite lf med henne och visst kommer hon emellanåt lite för långt fram eller far ut med lilla lallan MEN framsteg görs hela tiden. Gör om o gör rätt!


Änzos tur o han fick en genomkörare i lf, mycket bra går han, och man märker på honom i vilekn sinnesstämning Lotta är  .  Duktiga sonen! Ett par budisar blev det för honom med o den dåren han sprang !!!


Ullas tur då och igår var hon lite väl mkt extra allt  !

My god vad den kan stöka, men ff kördes och nördes, och inte fanken blev hon lugnare av det inte  . Hon tyckte nog själv att hon var attans fräck...sen får man ju säga att även om hon är toppad som jag vet inte vad så lilla lallan huttar hon in rakt o fint i alla halter iallafall, sen det andra......

Hon fick avsluta med lite skallmarkeringar på Lotta, för att få blåsa ut sig lite, o tokladdad som hon var så skällde hon nästan hela vägen fram med  , Min vita dåre!!!  .


Bizzie fick komma ut lite till för lite lf och sedan lite försök till skallmarkering, o ja då andra o tredje "skicket", så satte hon sig o funderade, hon gör verkligen det funderar  , och sen så voff, och lycklig figge och hund!

Det tar sig!


Återigen nöjd med träningen!!!!


Ha det!

Ovido - Quiz & Flashcards