Direktlänk till inlägg 31 juli 2012

TIDEN GÅR FORT NÄR MAN HAR ROLIGT

Av Susanne Leijon - 31 juli 2012 07:23

och det måste jag ju hålla med om....för kul har jag haft  .


Tänk att det redan gått så lång tid att    BIZZIE   redan fyller 1 år!


Nyss inflyttad till Svedala:

     

Liite äldre och på sitt första läger  

     



Jag och min storasyrra   

   

     

      

 

           

Lite blandat från hennes första liv i Svedala!


                                 Jag är så nöjd   så nöjd   med henne  !!!















 
 
Ingen bild

Nettan/Emma

31 juli 2012 09:54

Grattis mormors fina flicka=)
ja jösses vad tiden går fort och vilket härligt liv lilla
Bizzie har fått,vi är så glada för att hon har hamnat hos dig.
stort lycka till med eran fortsatta träning och tävlings karriär nu ge henne en bamse kram på födelsedagen från oss=)

Susanne Leijon

31 juli 2012 11:46

Känns skönt att ni är nöjda med hennes Svedalaliv, det enormt omtyckta skrället:-)))).
Vi kämpar på för att kunna börja en tävlingskarriär redan nu till hösten,hihi

Hon ska absolut kramas från mormor// Kramkram

 
Ingen bild

Cina

31 juli 2012 10:03

hoppsan, har det redan gått ett år?! Lilla sötnosen :) Grattis

Susanne Leijon

31 juli 2012 11:44

Ja, den gör ju det:-)))
Liten sötnos är hon allt:-)))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Leijon - 26 februari 2014 07:35

                                      IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA, TOSSIGASTE SKRULLA-REDA 9 ÅR   .       ...

Av Susanne Leijon - 17 februari 2014 07:44

är väl rätt lagom att träna hund   .   Revingemark för gruppen och vi började dagen med plats med skott och budis. Platsen är inga som helst problem, hon ligger kanon hela tiden,   Budisen, där har hon vid ett tillfälle sprungit till skytte...

Av Susanne Leijon - 6 februari 2014 08:16

Shit vad det är kul att träna med Bizzie.   I tisdags körde jag ut för att rasta de bägge, men la även ett spår till B och under tiden så fick de bägge varsitt uppletande. Rutan blev på en kulle så det var ju lite kul att ´se hur de jobbade. ...

Av Susanne Leijon - 27 januari 2014 07:59

Och det handlar naturligtvis om hundträning  .   Lördagen först då var hela fm och halva efm upptagen med diverse måsten, men sen efm drog jag iväg till Sturup för att rasta de bägge, men vafanken...blev att jag först huttade ut varsitt litet spå...

Av Susanne Leijon - 15 januari 2014 11:39

Och det handlar om Bizzie och hennes korgarbete i skyddet  .   Bita, Släppa och Bevaka det har grundats rejält med damen och vi har fått klura lite på att få till rätt attityd redan från början men jag/vi, skyddsgänget   tror/ känner att NU ligge...

Ovido - Quiz & Flashcards