Direktlänk till inlägg 27 april 2011

KARAMELLSUGNING

Av Susanne Leijon - 27 april 2011 07:42

håller man väl på med lite fortfarande  . Känns ju bara så jävla gött att ha blivit uppflyttad, äntligen lixom.....

Så nu ska vi träna i lugn o ro för att få till de dära små avdragen för slarv, kan man väl kalla det, snea sitt bl.a

Så igårkväll tog jag ut den underbara för lite positionsträning.

Och???? Jo hon skötte sig väldans bra, nu fundrar jag på om jag ska ändra helomvändningarna mot att vända mot henne istället...ja får testa mig fram lite, känns som att det blir mindre snett då, eller iallafall igår gjorde det det  .


Elitkrypa fick hon oxå göra och det verkar som att lättandet i högersvängen har blivit betydligt mindre, för att inte säga det är borta  , kanske....

Vänster här huttar hon in lallan bra men hon är inte riktigt med på att jag tänker vinkla, så det får vi jobba vidare med.


Ikväll är det projekt tårtätning, vilket jag brukar vara rätt bra på  och sen ska vi få Yohnsson att traska stege  ...lungt o fint  .


SkrUllan ska oxå få träna lite...typ positioner och krypvinklar   .


Ha det gött

 


 
 
Nina

Nina

27 april 2011 08:09

Klart du ska suga på karamellen - det är du verkligen värd :). Shit vilken helg - nästan lite posttraumatiskt stressyndrom fast på ett bra sätt. Tårtätning är min bästa gren oxå :)! //Kraaaaam

http://www.palmstrand.se

Susanne Leijon

27 april 2011 11:28

Den är god och jag tänker inte bita i den....
God stress är inte farligt har jag hört!
TTT ikväll alltså!
Tårta, Träning, Tompisar..så slipper ni fundera.
Kramis

 
Sabina

Sabina

27 april 2011 10:58

Jag laddar för stegklättring och tårtätning då- inte mina bästa grenar någon av dem ;-)

Klart du ska njuta!! :-)

Ses ikväll // Kram kram

http://schaferbus.bloggplatsen.se

Susanne Leijon

27 april 2011 11:26

Man kan inte tricksa med de bästa grenarna alltid....
Jag njuter och fortsätter ikväll med en tårtebit,hehe
Kramis

 
Petra

Petra

27 april 2011 11:46

Helt klart att du ska suga på karamellen OCH njuta av en tårtbit eller två ikväll för att fira :).

TTT låter som en bra onsdag i det fina vädret. //Kramis

http://www.petraoschafern.bloggplatsen.se

Susanne Leijon

27 april 2011 14:45

TTT sådär i mitten av veckan i det underbara vädret, ja man är nöjd då ett tag!!!
Kramkram

 
Ingen bild

Mariana

27 april 2011 13:35

Den karamellen har inget slut;)! Säger här som hos Nina - du och Nina får äta tårta för oss också i kväll:D Ha en härliger afton! // Kramis

Susanne Leijon

27 april 2011 14:44

Det ska inte bli några större problem inte...att äta för er med, till Mr B:s stora förtret,hehe
Vi gör vad vi kan för att aftonen ska bli precis så!
Kramis

 
Cina

Cina

27 april 2011 14:20

rätt - man ska ta tid på sig att njuta, så bit INTE i karamellen ;)

Tårtkalajs ikväll, trevlisch trevlisch :)

seee youuu

http://yallayalla.bloggplatsen.se

Susanne Leijon

27 april 2011 14:43

Lovar att akta tänderna,hihi
Tårta, ja det sitter alltid gött i maggen!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Leijon - 26 februari 2014 07:35

                                      IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA, TOSSIGASTE SKRULLA-REDA 9 ÅR   .       ...

Av Susanne Leijon - 17 februari 2014 07:44

är väl rätt lagom att träna hund   .   Revingemark för gruppen och vi började dagen med plats med skott och budis. Platsen är inga som helst problem, hon ligger kanon hela tiden,   Budisen, där har hon vid ett tillfälle sprungit till skytte...

Av Susanne Leijon - 6 februari 2014 08:16

Shit vad det är kul att träna med Bizzie.   I tisdags körde jag ut för att rasta de bägge, men la även ett spår till B och under tiden så fick de bägge varsitt uppletande. Rutan blev på en kulle så det var ju lite kul att ´se hur de jobbade. ...

Av Susanne Leijon - 27 januari 2014 07:59

Och det handlar naturligtvis om hundträning  .   Lördagen först då var hela fm och halva efm upptagen med diverse måsten, men sen efm drog jag iväg till Sturup för att rasta de bägge, men vafanken...blev att jag först huttade ut varsitt litet spå...

Av Susanne Leijon - 15 januari 2014 11:39

Och det handlar om Bizzie och hennes korgarbete i skyddet  .   Bita, Släppa och Bevaka det har grundats rejält med damen och vi har fått klura lite på att få till rätt attityd redan från början men jag/vi, skyddsgänget   tror/ känner att NU ligge...

Ovido - Quiz & Flashcards