Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Susanne Leijon - 24 mars 2011 07:45

Igår var det ju gruppträning  , Vädret var bra, feelingen var bra ja då måste ju allt annat också vara bra  .


Natta hängde med för vi skulle försöka inhandla lite kul spel till PS3, typ lite dance och spel, som Wii.

Jag trodde att jag läst billighetserbjudande på OnOff men det var det ju inte, så ingen inköp, utan först kolla henna var bladet kom ifrån..ja det var ju Siba, så nytt försök får följa. Sen hittade vi även den rekommenderade godisaffären på Svågertorp. Oh my god, så mkt gott!!!


Jaja väl på klubben så var ju min plan Plats, FS Skall o Inkallning.

Platsen började vi ju med och nån gumprullning kunde jag allt konstatera, nosande ovh till slut när jag var på väg tillbaka så reser sig den vita och kommer mot mig, gissa om jag blev paff  . Gissa om hon fick ligga nån gång till?!?!


Fortsatte med FF och ja det känns som om vintern gjort gott på whitey, för det som har varit innan är snea sitt, men så fort jag har tränat har jag absolut inte tillåtit ett enda snett sitt, och jag tror nu att det gett utdelning  . Röeeva kom och kommenderade lite och sen på med ett kortkoppel just för v-svängar för hon tränger lite...den vita är inte dum inte...


Ett par inkallningar med ställande och jag kan inte mer än vara nöjd  . Hon vet ju att hon ska bli kommenderad att stanna, så man fick dra på henne lite, men vilket ställande!!!!!


FS, ja bara till att ställa upp och börja gå...bra galopp ut, stanande till vid gruppen men tänkte till, vände och travade på..i stort sett rakt hela vägen fram till att hon kallades in, då hon var snabb att vända om och komma in till mojjan. Upp och vända om, bra ut till gruppen igen bröt av kanon, sen var det lite vingel, dock inget stopp, och hon var inte utanför maxbredden heller.

Kändes jättebra och Röeeva hängde på i min känsla med!  


Skallet, ja det tar vi en annan dag,hehe.


MKT nöjd med underbara vit igårkväll.


Natta fick övningsköra hem, ville inte börja vid klubben men vi stannade till på vägen och bytade. Gick hur bra som helst för att vara första gången på motorväg och i mörker  .


Min feeling satt i hela kvällen alltså, lugn som en filibunk och det gav ju utdelning  .


Ikväll är det nog mest en massa måsten känns det som och på lunchen ska jag inhandla körkortspaket till Natta så hon kan börja köra i stan, så hon och jag oxå vågar oss in där  .


Snart helg!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards