Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Susanne Leijon - 17 mars 2011 07:43

Lotta och jag träffades lite innan igår på klubben  .


Tänkte att det var längesedan man blev lite genomkörd och ännu längre sen man körde vissa moment, visserligen går dessa oftast kanon men ibland är det inte fel med en liten koll trots allt  .


Hon körde igenom mig i högres alla moment.

FF: Ja hon var pigg den vita, lite studs och hade väldans bråttom med lite plog som direkt följd,hmm men hon köper tillsägelserna och tar de till sig, så nöjd trots speedUlla  .

Inkallning: Tjuvade efter ställandet på första och nåt steg för mkt. Gör om och gör rätt och här får jag ta på mig att jag inte agerade  , för det var precis tjuvning både från start och efter ställande, MEN ställandet blev bra så.....

FS: Nöjd! Vinglet börjar avta mer och mer och hon stannar inte umen under halvtrav vänder hon sig om för att kolla. På första påminde jag henne vid gruppen, men tror egentligen inte att det hade behövts, men isen fanns inte i magen så.....

Krypet:   TADA!!!!!   Fy fan vad hon kryper bra! INGA skutt utan bara följsam och ja...mammas prinsessa, men nerläggandet får vi ta tag i för hon har börjat att nästan hoppa fram lite i samband med läggandet,hmm vet ej varför.

Skallet: Första mest gurgel men nr 2 bra!

Tungen:   TADA NR 2!!!!  . Ett litet snett sitt var det enda.

Hoppet: Fel på mig, skulle kollat så hon var med när jag kommenderade, för hon gjorde ett ryck men blev kvar hos mig, men sen hoppade hon bra, satte sig inte helt på andra sidan så det fick hon reda på att man sitter på HELA lallan minsann  .

Hopp nr två, just ja!


Fikatajm och tack för dodis Lotta!


Platsliggning och jag var tävlingsledare. Alla doggsen duktiga!


Därefter FS X 2 med NinaX 2 ,jag o Mariana.


Hundarna var lite speedade i blåsten allihopa, men med tanke på att det var längesedan vi körde "på riktigt" med grupp så  var vi trots det nöjda alla!


Lite skall och tystövning med Vera och även inkallning med extern belöning, så nu vet Mariana hur jag menar!


Hyfsat tidig hemgång, och nu är det torsdag.

Ha en go sån alla!!!

  

Ovido - Quiz & Flashcards