Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Susanne Leijon - 10 mars 2011 10:13

var det min monolog handlade om igår. Och det var ju då träna hund eller inte. Vädret var ju fram o tillbax och inte kör jag till stan bara för att ta kaffecert inte  .

Men efter lite info om att det faktiskt ljusnade i Malmö och det gjorde det även i Svedala så for jag iallafall in, utrustad med regntäta kläder, om ifall att.

Men det såg bra ut och efter sedvanlig planering, så var det platsliggning först o främst. Det var lite tjoho över den, men vi skyller på att det blixtrade o dundrade över Danmark och detta låg hundarna och följde rätt intensivt.

Ulla gjorde en liten förflyttning men ananrs låg hon bra. grr


Massakerlydnad bidde det sedan och denna kommenderade Lotta. jag skulle kolla lite på junior sedan och då behövde han inte vara helt slut i kolan genom att först ha traskat massakern, men med facit i hand kanskse det hade varit det bästa  .


Doftälvan hon fortsätter tydligen att sprida sin arom omkring sig så Ajaxx o Yaxxon där fick deras bihang jobba lite extra.... Elvis, o Aston såg lite betuttade ut de med.

Massakern gick mkt bra o kul att se framsteg på många sen förra!


Precis när vi var klara som hagelskuren megamega över oss, så doggsen fick snabbt in i bilen och vi i stugan. Tur nog var den snabbt övergående så att Lotta kunde plocka ut Änzo  .

Följsam som få men satan i gatan så speedad igår. ALLT gick i 190!!! Trötta mig, och då stod jag bara bredvid,hmmm

Men lite nyttiga tips, och Lottas kommentar, jaha detta har du nog sagt innan...japp det har jag och visst blir det bra när du gör det?? Jo, det blir det ju   .


Alltså ännu en bra träning med gänget!


Tandläkaren fick besök av moi i morse, men det gick snabbt o lätt och idel beröm över det leijonska gapet  . 18 mån till nästa gång. Ja man tackar!! Och inte blev man ruinerad heller, härligt värre.


Nu kanske man skulle jobba lite...


Ha det!!!

  


Ovido - Quiz & Flashcards