Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Susanne Leijon - 23 mars 2011 08:14

Vi hade igår  .

Tog en runda på lunchen och insåg snabbt att jackan kunde man ju lämnat kvar på jobbet, det var riktigt underbart ute.

Planerade lite tidigare hemgång just bara för att kunna njuta. Men Natta irngde o hörde om inte ja gkunde ta 15.45 bussen så kunde vi ha sällis..jaja ok då.

Och vad händer??? Jo när man kliver av bussen så tar molnet över och det var ju inte det lilla heller  . Amen så typiskt!!!


Men men flickorna skulle ut och igår fick gammel sig en mkt längre runda än vanligt, men inte fasen går det nån nöd på henne inte och inte blir hon mer halt heller  , och leker med pinnar, försöker sno Ullans och släpar på stora stenar...11 år gammal. De K-märkta får man nog fasen slå ihjäl  .


Jag har ju lite svårt att vara inne med skönt väder och efter att ha putsat insidan poå alla fönsterna så gick jag o SkrUll ut för att träna lite.

Amen shit vad duktig hon var då  . Inget snett sitt what so ever, mkt bra ställanden på inkallningen och så gjorde jag ett skick FS och ja det minimala vinglet skiter jag faktiskt i!!!  . För mkt bra ut, kanonövergång till trav och sen travade hon, visserligen kollandes bakåt ett par gånger, med lite vingel som följd men men det kändes gött i själen. Mammas   -gryn.


Ikväll gruppträning och min plan är som följer. FS, Skall, Inkallning, ja kanske ska slå till med en plats med.


Go onsdag!

 

Ovido - Quiz & Flashcards