Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Susanne Leijon - 27 januari 2012 08:07

Det ska börja och sluta med ett leende  .

 

Man får allt testa ikväll och se om det stämmer. Gäller att se till att det inte blir detta leendet bara   . Närå ingen risk   .

 

Igår vad det en alldeles vanlig torsdag, med inköp, städ, där satte vi Roger i lite arbete,hehe, och sen fick jag hjälpa Natta o städa på Rogers jobb  .

Hon hämtade mig efter jobb, har fått låna Henkes lilla   nu när han är i Österrike, och sen körde vi direkt till ICA Maxi för proviantering.

Hem o lämna alla grejorna, snabbt mecka ihop lite italienskt innan hon rullade mot jobbet och jag tog flickorna

 

på promenad ner dit.

 

Väl där så var jag ju tvungen att gömma mig i butiken så de fick leta upp mig, och det är så kul när man hör hur de två nosarna de jobbar o jobber för att till slut

 

.

Färdigstädade och då fick Natta gömma sig ute på brädgården i mörkret, men det brydde sig inte liten om utan den dåren drog iväg i full kareta, och lite efter så släpptes även Ullan och vips så var de framme hos Natta!

Jag var ju oxå tvungen o gömma mig  , och Ulla hittade mig först medans Bizzie letade på egen hand, bra bara det, så hon inte satt påklistrad på Ulla, och hon hittade även hon sin mojja lilla grynet.

 

Ulla fick en cykeltur hem medans Bizzie fick åka lilla bilen med Natta, coolt tyckte hon när hon fick sitta i baksätet.

 

Ikväll blir det nog en tur till skogen efter jobb för det hade varit hur skönt som helst, sen lite god mat och det som rubriken påstod.

Go helg!

Ovido - Quiz & Flashcards