Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Susanne Leijon - 31 augusti 2011 07:46

den måste stortrivas i denna kroppen  , för den vill icke ge med sig!


Kan ju säga att det blir inte många knop gjorda varken där hemma eller för hundarna.

Måndagen var verkligen öken för de fyrbenta  . Två kortare promenader var allt de fick, så Ullan hon gjorde verkligen tappra försök att få igång någon nån, hon är bara för kul den. Ett väldigt rikt inre liv!


Fick målat där uppe iallafall, så nu är det bara en vägg kvar, som ska målas i annan färg.


Igår var det lika pestigt för Ullans del, och jag orkade verkligen inte gå någon långis, men hon fick sig en lång cykeltur, så hon var rätt nöjd efter.


Ikväll ska det väl lyckas att bli något lite hundigt, för då är det klubben-dags  och jag får väl utforma ngn form av plan för vilka aktiviteter hon ska få.

Måste nog köra o hämta Rasmus på träningen med så inte hinner jag vara på klubben så himla länge. Då gäller det lixom att vara effektiv  .

Nu snor jag lite nya bilder från kenneln och lägger ut och snart mkt snart vet jag oxå vilken av godingarna som hamnar i Svedala  .

Vem ska ge sig??

peace of cake=)

Ha det !

 


Ovido - Quiz & Flashcards