Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Susanne Leijon - 24 augusti 2011 07:46

Jag tycker det urbota trist med fotboll, och för att vara snäll  mot Roger så drog jag in till klubben så han kunde kolla på fotboll i lugn o ro  .


Vi var några st som kom fast det inte var vår träningsdag.

Min idé var att köra ingångar och kryp med damen. Ofta snea sitt och i krypet där tycker ju hon att hon kan både bestämma tempo och åt vilket håll  .


Ingångarna det är ju bara att traggla på, men inkallningar på kort respektive längre avstånd, bara vända lite på mig och så, så lilla damen får tänka till lite.


 

Krypet kändes bra, blev ett steg i taget och detta funkar mkt bra, lite värre då när man ska gå längre, då kommer skutten,hmmm. Backar bandet och ett steg, klick, godis ,nu ett tag så hon får faktiskt hålla koll på vad det är jag vill  .


Vicky skulle testa rutan med Yohnsson, så då var ju jag också bara tvungen   att köra det med. Ja, poletten trillade väl ner ganska snabbt på fyrbeningarna så det kändes ju bra så långt!

Har ju lämnat intresseanmälan till en projektgrupp på klubben där kontentan är att klara betygf 7 i momenten med koff 4 i både brukset o lydnad, o jag som bara kört lydnadsettan  . Brukset ska ju funka...en bra dag,hehe


Testar ikväll igen, för det lutar åt klubben igen.

Rasmus har iofs match, men den tar nog Roger hand om och vi skulle ju börja måla om där uppe, men det kan vi ta på torsdag eller fredag,hihi.


Jaha en av dessa är då Bizzie  . Fullt i matbaren minsann.


Blivande agilitymästare på ett SSM kanske....

E vi söta eller....


 Ha det nu alla!

Blivande storasyster, vilket hon ju då inte vet om än  

 

Ovido - Quiz & Flashcards