Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Susanne Leijon - 1 maj 2011 20:15

men först en bild på underbara Ulla, som Ullas brors linhållare tagit. Tycker den bara är såå bra

 

Lördagen var det träning med gruppen på Revinge, inte min favvomark precis..eller ska jag ändra min åsikt  . Efter spåret i lördags kan jag nog göra de lite.


Cina hade trampat till mig och jag ett till Shotti.


Ullas upptag var bara såååå jäkla snyggt!!!! Lungt o fint ut, när hon kom till spåret gjorde hon en snabb koll för att konstatera att det inte gick åt det hållet. Vände och bara traska iväg i spåret  .

Hon spårade superbra i det torra underlaget med en ganska bra vind!

Ett ben där ville hon sätta framåt, troligen fick hon nästa benet i vind, så vi fick berätta för henne att hon skulle få ta sig ditåt, men vägen var lite längre....


Mkt bra vinkelarbete och motvind, där hon hela tiden ville försäkra sig att det var rätt  .


Shotti hade mkt "ska bara kolla lite här o lite där" grr. men runt kom vi med en trötter tjej  .


Ett upplet fick SkrUll med och hennes mojja kunde ju låtit henne få göra ifrån sig innan så hon slipper avbryta för att gå utanför rutan o puppa  .


Annars nöjd med hennes jobb i rutan!


Traskade en längre runda med kattis o Gosia innan det blev lite bråttom hem för våra kompisar som bor i Holland skulle komma på mat. hem o fixa!1

Härlig kväll!


Idag har varit en slösöndag utan dess like  . Putsat köksfönster, städat lite och rastat flickor är väl det som har hänt. Trist men sant!

Bättring redan imorgon!!


Ha det!

 


Ovido - Quiz & Flashcards