Alla inlägg den 15 november 2010

Av Susanne Leijon - 15 november 2010 07:35

  som inleds med att man känner sig lite hängig  . Ont i halsen, huvudet och ja lite i lederna, men i sin kontorsstol är man allt.


Helgen då?

Jo lördagen skulle vi ju försöka göra vårt yttersta att få tillkännage att man lyckats bli ett elitekipage  , men nädå, 6 p fattades i specialen, amen suck.


Vädret var bra förutom att det blåste som attan och med öppen mark så ahde jag en föraning om hur spåret kanskse skulle komma att bli....

Upptaget först och det var ett   -rent bakspår, och när TL påminnde om bakspår! så vände Ulla själv och traskade iväg, dock med lite snurr så betyget blev 6.5

Spårade sen som jag vet inte vad, gick över 1:a pinnen men den plockade jag snällt upp  . Hon var så rädd om spåret så, och utan facit kan jag nog påstå att hon låg precis där spårläggaren gått, kom hon lite sidan om, pga vinden så nä, inte nöjd och drog sig tillbaks till där det var  . Hon ångade på och hittade sina pinnar. Ett ställe och det var mot slutet där blev hon lite konfunderad, hittade inte vinkeln, prövade på alla håll o kanter, men fick inget fäste, men drog sig trots detta mot mottagren och då fick jag syn på slutpinnen så tjoho, nu springer vi snäckan!!!  . Visade sig att hon var delvis rätt, skulle legat lite högre upp bara och sedan vinklat ner mot slutet och på den första sträckan där låg ju naturligtvis sista pinnen. Jaja 9 på spåret OCH jag var MKT nöjd med hennes spårande  .


Uppletet sen då: Jo behövde en 6:a ,7:a nåt, visste ju inte rikitgt då vad jag fått på upptaget så...och det skulle ju inte vara nåt problem, eller?!?!?!

Första skicket och hittade ett näraföremål  , lungt o fint i avlämnandet och ställde upp henne igen, då började hon pocka på min ficka där kopplet var intråcklat  . Slutade att jag fick ta tag i henne, och visste då att avdrag!. Fortsatte skicka henne och hon fick två saker till innan tiden var ute.

Gick grunt ett par av skicken, 3 föremål och att hon höll på med fickan slutade med en snäll 5:a, och sen var ju den dagen över  .

Lugn kväll, grannen var sjuk så det blev till att stanna hemma istället. Idol kollades naturligtvis och tur att både Linnea o Jay är kvar.


Sen var det lite snabbt söndag och träning på Revinge. Nu tog vi tag i det som inte blev så bra dagen innan, så 4 påsläpp och ett upplet var vad som erbjöds damen.

Och naturligtvis gjorde hon ett jättebra upplet! Vem hade trott annat  . & grejor in utan tjafs eller annat, och riktigt bra avlämnanden, tror det börjar sitta!

Upptagen då: Jo alla var minsann 10:or, ut kollade inte ens av utan hon bara valde rätt och tuffade iväg. Hon kan alltså....låta bli att bakspåra  .

Avslutade med en runda med flickorna innan det var dags att bege sig vidare åt Trelleborg för Fars dag.

Väl hemma ett par timmar senare så var det soffläge!


Ny härlig vecka så vi får väl se vad som kommer att hända och fötta.

Ha det

  


Ovido - Quiz & Flashcards