Alla inlägg den 19 november 2010

Av Susanne Leijon - 19 november 2010 08:02

Så sant som det står skrivet  . De behöver ju få lite träningsvila och det passar ju som bäst när man själv inte rikitgt är på hugget.


Hade ju tänkt att träna i onsdags men då satte vädret, jag vet jag vet...finns inget.... men iom att man inte var 100 kry så bestämde jag mig för att bli hemma.

Hade fixat burgare till mr Y så Vicky o Mattias och Trym kom på lite besök. Trym han vet sin plats och vad han får och inte får, haha men han kan aldrig vara säker.

Kia

  

, som egentligen har en liten crush on him, vill ju inte visa det allt för öppet, så ena minuten bjuder hon upp till dans för att nästa visa garnityret  . haha

Ulla gör som Ulla gör men ett tag tyckte hon att Trym kunde få leka med henne och då trycker hon upp en lekasak i huvet på honom under morrningar och svansviftningar, så stackarn fatta inte riktigt. Det är såå kul att se, men samtidigt skönt att andra hundar faktiskt är välkomna.


Igår slog träningssuget till och den vite hon fick göra lite. Gasen i botten mojjan så kör vi, var det lite i början men efter att hon hade fått gå och gå och gå så vart det hela lite lugnare.

Och det gick?? Jo vi tränade ju på cykelbanan så.....  .

Fredag idag, härligt!! Och kvällen kommer att gå i soffans tecken efter tacosen.

Imorgon blir det minsann sökträning så den vite får skruvas upp lite,haha

Söndag är ännu oskrivet, men fan jag skulle vilja köra lite byggsök, får väl höra om det kan vara möjligt kanske.


Ja ,se det snöar...för det gör det just nu utanför mitt fönster mot världen och sms är skickat ang. byte till vinterdäck, jag undrar jag om han blir färdig att höra vidare....

En goder helg önskas

  

Ovido - Quiz & Flashcards