Alla inlägg den 17 november 2010

Av Susanne Leijon - 17 november 2010 08:16

ur min näsa och huvudet, ja det verkar som att där trots allt finns ngt innanför skalet, för vad är det annars som gör ont?  

Men segt virke.... och jag vill träna hund ikväll med gruppen, så vi får hoppas att  det stannar där det är nu.


Måndag och tisdag har varit lugna dagar. I måndags fick flickorna och jag en powerwalkpromenad under tiden Rasmus tränade fotboll  . Nöjda o belåtna kunde man sen koppla av i sin soffhörna. Roger är ju fortfarande hemma så det vardagliga är ju fixat när man kommer hem, naturligtvis omberättat direkt när man stiger över tröskeln  , men i allafall.


Igår så skulle jag och ett par andra arbetskamrater gå och lyssna på Paolo Roberto på jobb på kvällen och då passade det ju kanon att besöka lilla restaurangen först för att få lite god mat.

Föreläsningen var intressant, naturligtvis självgod  , men dock intressant.

Skönt när värstingungar faktiskt kan fixa till sitt liv och bli bra företagare.

Fick ju handlat hans kokbok med så nu får det bli italiensk husmanskost!


Fortfarande 4:e reserv till helgen så det ser   ut för min del där.


Nu får vi hoppas att den lille där uppe inte tänker slå på stora trumman, för träna ikväll vill jag.

Ha det

  

Ovido - Quiz & Flashcards