Direktlänk till inlägg 14 oktober 2011

EN HÄRLIG HÖSTPROMENAD

Av Susanne Leijon - 14 oktober 2011 08:52

                Fick vi till igår i det underbara vädret!

 

La även ett litet spår..igen..hihi till liten och ja, koll på läget. Idag är det spårvila  och vi får öva lite på ligg tror jag.

 

På kvällen hade jag Tupperwareparty och det var bara till att sätta alla i arbete, allt för att pröva produkterna. Blev en god sallad och ett gott bröd, när allt var klart.

 

idag får vi se vad som händer...skogspromenad troligen, bara älskar att gå där i sånt här underbart väder!!

Annars blir kvällen lugn och imorgon är gruppträning i skogen, blir spår för liten och spår, upplet och kanske ngt sökslag för SkrUllan. Hela dagen avsätts till detta för vädret ska ju bli  och krispigt.

Varma kläder och en kamera ska med, ladda batteri!

 

Ha en härlig fredag!

 

 

 
 
Ingen bild

Cina

14 oktober 2011 10:00

vädret är verkligen som gjort för många dagar i skogen :)

ha en toppenhelg

 
Nina

Nina

14 oktober 2011 10:01

Vilka helt underbara skogsbilder :)! Jag vill oxå ha minisemester *hrmff*. Härligt att Kia-Fia stampar vidare tycker jag. Ses imorron! //Kramar

http://www.palmstrand.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Leijon - 26 februari 2014 07:35

                                      IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA, TOSSIGASTE SKRULLA-REDA 9 ÅR   .       ...

Av Susanne Leijon - 17 februari 2014 07:44

är väl rätt lagom att träna hund   .   Revingemark för gruppen och vi började dagen med plats med skott och budis. Platsen är inga som helst problem, hon ligger kanon hela tiden,   Budisen, där har hon vid ett tillfälle sprungit till skytte...

Av Susanne Leijon - 6 februari 2014 08:16

Shit vad det är kul att träna med Bizzie.   I tisdags körde jag ut för att rasta de bägge, men la även ett spår till B och under tiden så fick de bägge varsitt uppletande. Rutan blev på en kulle så det var ju lite kul att ´se hur de jobbade. ...

Av Susanne Leijon - 27 januari 2014 07:59

Och det handlar naturligtvis om hundträning  .   Lördagen först då var hela fm och halva efm upptagen med diverse måsten, men sen efm drog jag iväg till Sturup för att rasta de bägge, men vafanken...blev att jag först huttade ut varsitt litet spå...

Av Susanne Leijon - 15 januari 2014 11:39

Och det handlar om Bizzie och hennes korgarbete i skyddet  .   Bita, Släppa och Bevaka det har grundats rejält med damen och vi har fått klura lite på att få till rätt attityd redan från början men jag/vi, skyddsgänget   tror/ känner att NU ligge...

Ovido - Quiz & Flashcards