Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Susanne Leijon - 5 oktober 2011 13:45

Shit vad tiden går snabbt. Snart har jag haft mina två semestrerveckor och det börjar närma sig att krypa tillbaka in i fotbojan igen  .


Idag har vi hunnit med ett litet spår till Bizzan, och det blir bättre o bättre för var gång. Hon traskar iväg och hittar sina små korvbitar, vänder tillbaka nångång, men inte mer än att hon snabbt går tillbaka till "kärnan" o fortsätter spåra  .


Efter spåret så var det bus av Ullan o Bizzie, de har faktiskt kul ihop de där två.


Prommis på det och man får ju bära liten mesta delen av rundan till hennes stora besvikelse  , för hon vill busa med Ulla!!!!


Nu har hon svimmat i en hög vid mina fötter, i vanlig ordning.


Ikväll blir det besök på klubben, och ska försöka få till FS med Skrullan. Blir ju mörkt snabbt nu och man vill ju gärna köra det innan det blir helmörkt. Annars så har jag inte så mkt andra planer för henne. Jo det har jag ju..inkallning, utan att hon tjuvar och att hon stannar när jag säger till henne för det gjorde hon minsann inte igår  .


Lotta o jag körde till Skurup för att träna på deras plan och då visste hon minsann inte ovanstående, skrälle!

Men annars igår så var hon pigg som attan men vi fick trots det till en bra träning.

Lotta likaså, han går för jäkla snyggt grabben. Lotta fick liite att tänka på.


Bizzie fick naturligtvis oxå komma ut för att få springa det allra fortaste  till sin matte. Hämta bollen för att komma tillbaka med den med och hon är jätteduktig det lilla grynet.


I tisdags så blev det lite träning för henne med och då i form av sitt-klick-godis, och ja hon var duktig då med! 


Det var lite om lite det!

Ovido - Quiz & Flashcards