Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Susanne Leijon - 2 oktober 2011 19:04

handlade om byggsök och en chans för Bizzie-Buzan att få miljöträning.

 

Hon är verkligen en liten busunge  , men ack så go!

Helt inbodd är hon och får igång SkrULLAn mer o mer o sina lekar. Får passa Ullan liiite för hon kan bli lite för exalterad ibland  .

Nu är inte detta ngt som Bizzie bryr sig så väldans mkt om men man får akta lilltrollet ju.

Byggsöket då, jo det var jag, Lotta, Mattias, Alexandra o Madelene som körde.

För enkelhetens skull så får bilderna tala   

Trym:

  Yohnsson, med för dagen en ny förare  , ja du Vicky, frågan är om inte Alexandra ska köra honom framöver, hahahaha

    Änzo, goa sonen, näste man, och här fanns det ju två som trodde att haha honom ska vi lura...undrar vem som lurades mest....  

          Ulla-Skrullan då, jo hon hittade sina busar snabbt o lätt..

    Lillsnuttan fick ju oxå dona lite o leta efter sin mojja...

Hon hade näsan på och hade varit hur duktig som helst

             En gång till då..

                      som den lilla pansarvagn   hon är så skydde hon inga hinder på sin framfart att hitta sin mojja  

 

Fikapaus och det innebär ju mys

  Sen var det som vanligt dags för att söka på lagret.

Trympan först då:

  Yohnsson:

    Där uppe fanns det ingen...

Änzo:

      SkrULLA  och jag vet inte varför Mattias alltid ska vara högst upp  

       

Här?

   

Nähä, men nu tror jag att jag vet....

   

Lillan då?? Joho enligt vittnen så var hon grym....  

           

Till nästa gömställe hade hon sprungit det allra fortaste  in i den bortersta  avdelningen, men snabbt kommit tillbaka och då hörde jag hur näsan den gick på henne och hon gjorde allt för att hitta mig, vilket hon gjorde. Lyckan var total!!!

   

Idag har det mest varit lungt, men imorgon så ska det skogas!

 

ha det!

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards