Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Susanne Leijon - 14 januari 2011 07:58

säger man ju ofta om folk med lite udda intressen, när de briljerar med sin kunskap  .

Men nu tycker jag att man verkligen kan säga att Kung Bore   håller på med VÄRDELÖST SNÖANDE.


Vi har så det räcker kan ju jag tycka iallafall så det som kom igår, inte så väldans mkt men iallafall, var rätt onödigt.

Men men nån gång vänder det väl!


Så inte mkt kul har hänt , förutom löpet då  , på hundfronten. Och alla som kan håller tummar så de vitnar att det blir småSkrUllor till våren.

Paras slutet av nästa vecka nån gång och sen jädrar!!!


SkrUllan o jag har tagit våra långisar så fort det har gått och Kiafian får sina småprommisar. Hennes ben går väl lite upp oner men det verkar inte bli katastrofalt sämre iallafall och det är ju skönt. hon får hänga på så länge det går och så länge hon inte verkar ha alltför ont så går det ju. Hon håller ju igång lite på kvällarna med sian pipisar  och hoppas var gång ngn närmar sig köket, ohhh NU är det nog dags för mig att få en tuggis  .


Ullan är ju med på all sorts aktivitet så igår i snön på rundan så kastade jag ut isiga "snöbollar", höll naturligtvis för ögonen  , så hon icke kunde se var de landade,hehe. Men Ullan ger ju sig inte så av alla isbitarna kom in till mojjan. Hon kollar noga så att det är rätt isbit hon får med sig hem.


Hjärngympan gjorde utslag för det var inte övermånga bokstavsattacker hon hade sen på kvällen  .


Lugn kväll ikväll, sen förhoppningsvis ridhusträning imorgon och iallafall Byggsök på söndag, japp så är det!


Ha det alla

  

Ovido - Quiz & Flashcards