Direktlänk till inlägg 13 april 2011

DAGS FÖR LITE BLOGGNING

Av Susanne Leijon - 13 april 2011 07:48

är ju lite slö på detta numer  .


Men helgen då var vi i Varberg för att fira Tindras 3-årsdag  .

Skulle haft en massa bilder MEN uppladdningen igårkväll den hade mer att önska, så jag pallade helt enkelt inte att vänta, så det projektet las ner rätt omgående.  .


Men födelsedan firades   som sig bör, och lilla, eller stora damen blev glad för sina presenter  . Hann även med en runda till Engelson och fick inhandlat ny väst, fleece till hundträningen och en ny vårjacka. Bra grejor, men framförallt bra priser!!! Me like!


När jag kom hem så var jag ju litta hundträningssugen så jag kollade lite snabbt om Packet o Fjällisarna var sugna på lite arbete i Svedala, och som vanligt  var de ju det!

Tog ju som sagt en del foto, men endast två blev uppladdade inann jag fick lite rapsus

Men här kommer Prilla och buse har hon allt hittat...

Yohnsson han hittar oxå buse...

  Sen får jag sno litta bilder från Mariana helt enkelt, som paparattsar för fullt  .

Min SkrUlla hon hittar busar  

 

Här var hon lite fel på det....  

Men det var inte så lätt med tanke på var Mattias gömt sig...

men sen så....

yes!!!

Vera hon hittar sin husse hon

och Vicky

Trym han hittar med..

Renrasig eller en blandis???  

Shotti har full koll!!

M;r Yohnsson visar vem som bestämmer..


En trevlig kväll!


Måndag blev det sen och det fick bli en långis i det ljuvliga vädret!!!

Till skillnad från igår då vädret var allt annat än ljuvligt  , så det fick bli inneaktiviteter, väl behövligt men ack så trist, grrrr

Ikväll gruppträning, nice!! Hoppas ljuvliga vädret kommer tillbaka.


Ha det allehops!


 
 
Nina

Nina

13 april 2011 09:35

Tänkte väl att det var hög tid för en uppis :)! Vädret igår var ju alldeles bedrövligt och nu håller man tummar för att kvällens övningar blir torra iaf :). Härliga bilder as usual! //Kram kram

http://www.palmstrand.se

Susanne Leijon

13 april 2011 10:57

Bättre sent än aldrig iallafall....
Torra övningar måste det bara bli, är ju en del att öva på så...
Bilderna ja där tackar vi Fjällsippan!

kramis

 
Cina

Cina

13 april 2011 09:44

är iaf piggare bloggare än....*no name* ;)

gråväder o så på det segt med nedladdning av foton i datorn, kan inte bli annat än en rapsus i det läget :( Gott att kunna pigga på sig med lite soliga byggsökbilder :)

seeeeees i afton :)

http://yallayalla.bloggplatsen.se

Susanne Leijon

13 april 2011 10:56

Jag tror mig ana vem John Doe är!
Sol i amssor och lite mer värma är verkligen önskvärt till helgen.

Ses ikväll ja, det är iallafall säkert!

 
Mariana

Mariana

13 april 2011 10:19

Du bloggar helt klart mer än jag;) Känn lugnet! Tur man har helgen att "falla" tillbaka på, hur härlig blev inte den:-)) // Kramen

http://www.gorma.se

Susanne Leijon

13 april 2011 10:55

Jo det gör jag väl iofs,hihi.
Vi tänker allt tillbaka på helgens underbara vårväder och hoppas att kommande helg har lika fint, men det ser ju än så länge lovande ut i prognoserna.

Kramis

 
Ingen bild

Sabina

13 april 2011 16:42

Vad härligt med byggsök, i härligt väder dessutom:-) stortrivs bilder blev det ju också! Ses ikväll // kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Leijon - 26 februari 2014 07:35

                                      IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA, TOSSIGASTE SKRULLA-REDA 9 ÅR   .       ...

Av Susanne Leijon - 17 februari 2014 07:44

är väl rätt lagom att träna hund   .   Revingemark för gruppen och vi började dagen med plats med skott och budis. Platsen är inga som helst problem, hon ligger kanon hela tiden,   Budisen, där har hon vid ett tillfälle sprungit till skytte...

Av Susanne Leijon - 6 februari 2014 08:16

Shit vad det är kul att träna med Bizzie.   I tisdags körde jag ut för att rasta de bägge, men la även ett spår till B och under tiden så fick de bägge varsitt uppletande. Rutan blev på en kulle så det var ju lite kul att ´se hur de jobbade. ...

Av Susanne Leijon - 27 januari 2014 07:59

Och det handlar naturligtvis om hundträning  .   Lördagen först då var hela fm och halva efm upptagen med diverse måsten, men sen efm drog jag iväg till Sturup för att rasta de bägge, men vafanken...blev att jag först huttade ut varsitt litet spå...

Av Susanne Leijon - 15 januari 2014 11:39

Och det handlar om Bizzie och hennes korgarbete i skyddet  .   Bita, Släppa och Bevaka det har grundats rejält med damen och vi har fått klura lite på att få till rätt attityd redan från början men jag/vi, skyddsgänget   tror/ känner att NU ligge...

Ovido - Quiz & Flashcards