Alla inlägg den 29 april 2011

Av Susanne Leijon - 29 april 2011 07:49

Ja det verkar bli våran nya hobby  .


Flickorna fick sig först o främst lite rastning på fältet innan man fick ta itu med maten. Linas fetaostfyllda lammfärsbiffar med klyftpotatis och en grönsakssalsa.

Rasmus kommentar var att --men detta var ju gott iallafall  till skillnad från allt det andra,hmm

Ikväll blir det något med lax, alltid gott!


Efter lilla rundan och maten så fick man ta tag i dammråttejakten  , och bannemig om jag inte lyckades utrota alla, for now iallafall  .


Kände mig rätt duktig och efter en maskin tvätt så tog jag ut min goa för lite mer rastning och tränande.

Vänster vänster och åter vänster men för att inte bli helt snurrig så tog vi nån helt om och höger oxå  .

Efter att par vänster så tänkte hon till och   sen så...är nog bäst att hålla koll på vad det är min mojja vill och aha det är att jag ska gå rakt sidan om och vara alert på svängarna. Kan man mer än älska denna hund  .

När vi ändå var på G så körde vi finskan 2 ggr med och det är de små stegen som vi ska få bort för läggandet nema problemas  .

Bolljakt därefter sen så var hon rätt mör!


Gammeltanten   fick oxå komma ut själv sen med sin mojja och en boll och ingen var väl lyckligare än den med ett ben i varje hörn!


Ikväll är det fredagsmys!!!

Ladda inför träning på lördag och sen kompisar på mat, kulkul

ha en go helg alla!!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards