Direktlänk till inlägg 7 april 2011

NÄSTAN HELA VECKAN GÅTT

Av Susanne Leijon - 7 april 2011 07:51

och vad har då den vite fått?


Måndag:

Min tur att till fotbollen köra

så vad under tiden göra?

Jo, bägge flickorna fick åka med

dock utan att sitta sked.

Bilen sedan mot Torup gick

och de en långis sig fick.

Ullan även ett upplet fick göra

Rutan var svår

men hon bara går o går

så efter det var vi rätt möra.

Tisdag:

Hemmet sig en översyn fick

och sedan en prommis jag gick

Det var väl allt som hände

innan man i sängen kudden vände.

Onsdag:

Snabba beslut om en viss koll

hoppas att det inte i detta gått troll

När man ändå var ute på kas

så efter valpgos var man åter i fas

En snabb tur till klubben sedan det blev

hmm känns som att träningen blev lite skev

Idag:

Verkar som att jag idag utan bil står

och ingen träningstävling får

Helgen:

Då ska syrrans Tindra grattas

så till Varberg får det rattas.


Ha en go helg alla!!!

 





 
 
Nina

Nina

7 april 2011 08:20

*hahaha* :)! Du är en sann poet - imponerad! Hoppas att ni får en go helg i Varberg och att Tindra blir glad för presenterna :). //kram kram

http://www.palmstrand.se

Susanne Leijon

7 april 2011 10:08

Välkommen till rimstugan Leijonkulan!,haha
Hoppas jag med och lilla Tindra blir nog gladast för att Henniiikkk följer med.
Kramis

 
Petra

Petra

7 april 2011 09:22

Inte visste jag att du hade en poetisk ådra :)! Valpgos- mys <3. Jag ska ta mig en tur ut i helgen så det blir allt en go helg för min del! Önskar dig detsamma. Kram kram

http://www.chroniclesofpetra.wordpress.com

Susanne Leijon

7 april 2011 09:59

Det finns en del man inte vet om mig inte,hahahahahaha
Valpgos ÄR mysigt, och den speciella valpdoften och knorrandet....
Då är heeela helgen uppbokad kan jag tänka hehe.
Kramis

 
Ingen bild

mariana

7 april 2011 13:11

Du är i sanning en poet, också;)! Ha en härlig helg i Varberg! // Kramen

Susanne Leijon

8 april 2011 09:31

Också var det ja*blinkeblink*.
Jag försöker så får vi se om det lyckas. Go helg åter! Kram

 
Sabina

Sabina

7 april 2011 21:02

Oj- imponerande bloggning!! Låter som en rätt härlig vecka. Ha det bra i Varberg.

http://schaferbus.bloggplatsen.se

Susanne Leijon

8 april 2011 09:30

Ja du,hehe Vecka var helt ok och hoppas med på en bra helg i Varberg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Leijon - 26 februari 2014 07:35

                                      IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA, TOSSIGASTE SKRULLA-REDA 9 ÅR   .       ...

Av Susanne Leijon - 17 februari 2014 07:44

är väl rätt lagom att träna hund   .   Revingemark för gruppen och vi började dagen med plats med skott och budis. Platsen är inga som helst problem, hon ligger kanon hela tiden,   Budisen, där har hon vid ett tillfälle sprungit till skytte...

Av Susanne Leijon - 6 februari 2014 08:16

Shit vad det är kul att träna med Bizzie.   I tisdags körde jag ut för att rasta de bägge, men la även ett spår till B och under tiden så fick de bägge varsitt uppletande. Rutan blev på en kulle så det var ju lite kul att ´se hur de jobbade. ...

Av Susanne Leijon - 27 januari 2014 07:59

Och det handlar naturligtvis om hundträning  .   Lördagen först då var hela fm och halva efm upptagen med diverse måsten, men sen efm drog jag iväg till Sturup för att rasta de bägge, men vafanken...blev att jag först huttade ut varsitt litet spå...

Av Susanne Leijon - 15 januari 2014 11:39

Och det handlar om Bizzie och hennes korgarbete i skyddet  .   Bita, Släppa och Bevaka det har grundats rejält med damen och vi har fått klura lite på att få till rätt attityd redan från början men jag/vi, skyddsgänget   tror/ känner att NU ligge...

Ovido - Quiz & Flashcards