Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

FÖRSTA DAGEN

Av Susanne Leijon - 24 augusti 2010 07:24

avklarad och man sitter här igen,hmm har jag ens varit hemma och vänt  .


I allafall så hade vi lite aktivitet på efm igår, såsom brännboll   och kubb  .

Tyvärr var jag ju med i de förlorade lagen både i brännboll och kubb   , men det var ju naturligtvis inte mitt fel   .

Smaskiga baguetter och lite cider gjorde ju inte efm sämre heller   .

Naturligtvis skulle ju uppehållet   se till att försvinna för att lämna plats åt   , suck, men å andra sidan skulle man ju bara hem sedan så skit samma.


Väl hemma så störtregnade det ju oxå och till följd av det blev det ingen långis utan Ulla fick leta boll inomhus istället, allt för att hon behövde verkligen aktiveras   . Tror hon blev rätt nöjd i allafall.

Somnade lite i soffan innan det var dags för sista rundan, där det återigen var dags att lämna lite av Skrullan utomhus, shit vad hon fäller. Men det är snart löpdags så...

Ja det om måndagen...

Ha det   .

 
 
Mariana

Mariana

24 augusti 2010 08:24

Klart det inte var ditt fel att lagen förlorade! Var ju rätt quinna men på fel plats *hehe*
Idag ska vi tydligen blåsa bort i stället för regna bort, men men, omväxling förnöjer sägs det;)

http://gormasblogg.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

24 augusti 2010 12:23

du kan ju inte vara i vinnarcirkeln alltid :p Räcker med alla vinster i Singstar tycker jag ;)

Tror det kan bli bättre med hundaktiveringen idag, jag ska prova iaf.

http://yallayalla.bloggplatsen.se

 
Susanne

Susanne

24 augusti 2010 13:10

Mariana: Nä det var de andra som varken lyckades träffa boll eller kubbpinne,*grr*,hehe
Aldrig är det lagom, vårt väder...

Cina: Ja nån form av träning utomhus får det allt bli idag...
Singstar ja, jo där har man vunnit en del.haha

http://svedalabrudarna.bloggplatsen.se

 
Nina

Nina

24 augusti 2010 23:21

Grym mjukstart och jag kan bara hålla med Mariana - rätt kvinna på fel plats :)). Tur du fick mumsig baguette för besväret *haha*. Skönt att somna på locket med en jobbchock i kroppen :).//Kram kram

http://www.palmstrand.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Leijon - 26 februari 2014 07:35

                                      IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA, TOSSIGASTE SKRULLA-REDA 9 ÅR   .       ...

Av Susanne Leijon - 17 februari 2014 07:44

är väl rätt lagom att träna hund   .   Revingemark för gruppen och vi började dagen med plats med skott och budis. Platsen är inga som helst problem, hon ligger kanon hela tiden,   Budisen, där har hon vid ett tillfälle sprungit till skytte...

Av Susanne Leijon - 6 februari 2014 08:16

Shit vad det är kul att träna med Bizzie.   I tisdags körde jag ut för att rasta de bägge, men la även ett spår till B och under tiden så fick de bägge varsitt uppletande. Rutan blev på en kulle så det var ju lite kul att ´se hur de jobbade. ...

Av Susanne Leijon - 27 januari 2014 07:59

Och det handlar naturligtvis om hundträning  .   Lördagen först då var hela fm och halva efm upptagen med diverse måsten, men sen efm drog jag iväg till Sturup för att rasta de bägge, men vafanken...blev att jag först huttade ut varsitt litet spå...

Av Susanne Leijon - 15 januari 2014 11:39

Och det handlar om Bizzie och hennes korgarbete i skyddet  .   Bita, Släppa och Bevaka det har grundats rejält med damen och vi har fått klura lite på att få till rätt attityd redan från början men jag/vi, skyddsgänget   tror/ känner att NU ligge...

Ovido - Quiz & Flashcards