Alla inlägg den 19 juli 2013

Av Susanne Leijon - 19 juli 2013 07:41

Liten uppis  .


Tisdags, skyddsträning och då byggs det först en mondobana

Hundarna får greja lite under tiden och det är så mysigt när de strosar runt på planen, kollar av varandra lite eller som Bizzie och Akilles tar en liten röjarrunda emellanåt  .

Alternativt får de ligga plats

Kleptomanen Ulla hade snott en dutt hon :))

Ja, Akilles AKA Kungen han gör ju lite som han vill   , medans Hugo har platsliggning i en uppblåsbar båt....

när väl banan var färdigbyggd så...ahh va fanken lite kul får de ju ha så vi alla körde en mondioring 1:a, med viss modifiering.

Alla utom Balder, såklart, tyckte det hela var väldans underligt men gjorde så gott de kunde  , och kul hade vi!


Onsdagen sedan då var det ytterligare en ring man skulle testa av, nämligen utställningsringen.

Nästan hela gruppen ska ju ta sin 2:a snart, ja jag får se hur jag gör...får se om det går att efteranmäla för jag glömde ju bort att göra det i onsdags....


Hur som, Irene den gamle utställningsräven, hon hade fixat en ring och sen så drog spektaklet igång  .


Lilla Bumlegull hon sprang rätt bra runt den där ringen och stod sen still när hon ställdes..

Hon stod bättre än detta,hehe

Full fräs, här med Algoth

Här kommer vi...Bizzie och snörhållaren

Tjohoooo

Uppställning och genomgång

Rätt fin bruksschäfer...

Lyssnar, lär och memorerar   

Ser jag inte ut som en riktig handler, moahahahahahahaha


En härlig kväll med många goa skratt!!!!!!


Igår sen, jo huset blev städat, bilen både tvättad och vaxad, flickorna cyklade men tyvärr inget gym, för där kom jag inte in:(. Ska vara öppet till

, men tjugo i kom jag inte in inte...hade ju hunnit göra nåt lite iallafall...men men.

Fullspäckad helg framför sig, med kalas ev X 2 och syrran m familj kommer ner..ser om jag inte kan lura med de till skogen om det ska sökas,hehe


Go helg!

Ovido - Quiz & Flashcards