Alla inlägg den 8 november 2012

Av Susanne Leijon - 8 november 2012 08:11

Ledig igår för tiden till mammografi var kl 13 och dessutom i Trelleborg...alltså inte lönt att jobba  .


Var uppe hyfsat tidigt och njöt av en lite långfrukost innan jag och flickorna tog oss ut på en skön, men dock kleggig å-runda.

Godisfreaket Ulla hon hittade en sockerbeta som innan den blev uppäten fick följa med i stort sett hela rundan  .


Hemma igen och då tog städningen fart och hela nedanvåningen hanns med innan det var dags för dusch innan bilen styrdes mot Trelleborg.

Färdig där då blev det proviantering, dels inför uppflyttningsfikan och även en del till hemmet  .

Lite mat lagades och sen var det dags att dra till klubben och där fick de fyrbenta först en runda innan Ulla fick träna.

Den damen gör precis som hon själv tycker.

La bl.a bollen bakom henne inför inakallning med stå och ligg och första när ja gvände mig om så stod hon så glatt upp med bollen i munnen...måste vara det som kallas självbelöning  . Nästa där låg hon fint kvar men när jag kallade så var hon snabb och ta med sig bollen....whitey...whitey  ...Natta får nog färga mitt hår ikväll  . men hon kan faktiskt vara duktig oxå, både i lf, kryp,hopp och anskällningar.


Samling och sen ut igen för tar man fikan först blir det aaningen svårt att motivera träning sen  .

Bizzie och jag tränade position i lf och försökte få till lite snabbare sitt i halterna. Tror det blev rätt hyfsat, svårt att se allt själv men och jag vill inte böja mig för mkt åt sidan heller.

Hoppet och där skulle hon allt se till att lyssna på just ..hopp...och inte kaka,anka eller annat som kom ur munnen.

Jadå!

Övade på skallmomentet och det ska nog kunna bli bra vad det lider...  

Krypstretching testade vi och inte fattade hon mycket av den övningen inte . men lite stretching blev det allt.


Anskällningar och dessa blev bra, hon har fått ett jämnare skall och låter lite mer "seriös" i det oxå  .


Fikadags och det satt gott i magen det!


En runda innan hemfärd så man slapp det hemmavid utan man kunde mer eller mindre gå direkt i sängen   .


Ikväll får det bli långis och sedan städning av ovanvåning...


 

Ovido - Quiz & Flashcards