Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Susanne Leijon - 17 juni 2011 09:52

ja så var det verkligen igår  .


Började ju nästan stressa upp mig redan på väg till jobbet på morgonen med allt som skulle göras när jag väl landade i hemmet igen, sjukt jag vet!


Hur som helst så flexade jag ut lite innan och for hem med bussen vid 3.

Direkt ut med flickorna, för Rasmus den drumlen  hade bara släppt ut de i trädgården, och numer gör de ingenting där, så de stackarna var ju nödiga. En kortare behovsrunda för att ta en längre sedan när allt annat var gjort.


Fick ju desutom sms att jo det var träning, fotboll då, och den ene tränaren kunde inte köra för han hade avslutning med sin skola, så jajo visst kunde vi köra killarna till Bara  . Detta delegerades naturligtvis till Roger  , så kunde ju han under tiden fixa lite till till poolen, nån matta att lägga under och så.

Alltså ingen jord blev bortkörd igår, och tippen stängd idag.

Jaja nån gång ska den väl komma väck---innan midsommar alltså  .


Hur som helst tvättkorgen blev istort sett tom, nån timme iallafall. Sängarna renbäddade, alla hundfiltar tvättade, huset städat inte in i minsta detalj, men hyfsat noga iallafall. Hur kan det hinna bli så mögit??

Tur att flickorna snart är urfällda och Kian är  snart oxå slutlöpt.


När huset var klart så tog jag flickorna på en längre runda men lite droppande på slutet. rätt gött när man stod i duschen och hörde att det lilla droppandet hade utökat rejält, och jag behövde inte gå ut mer  .


Ikväll kommer det att bli en lugn kväll, thanks! Endast lite matinköp på agendan.


Imorgon fm är planen att träna lydnad på klubben och det verkar som man får lite sällis, innan det är bortforsling av jord, får se hur mycket man hinner med.

Söndag är det teaterdags mitt på dan nåt och sen är planen att träna lite spår på kvällen.

Känns som en helt ok helg!!


Ha en go ovanstående !!

Ovido - Quiz & Flashcards